Cari kekuatan selepas keguguran

Salam.
26 oktober jumaat suami cuti.lepas dari kejadian semalam mahu tidak pada waktu subuh aku bangun dari katil.Lemah menagis longlai.bila tahu simpton gugur adalah perot krema..pinggang sakit lenguh akan jadikan peringatan lepas ni.aku pula cuma alami sakit pinggang yg amat.lenguh sukar untuk di gambarkan..rasa mahu menagis malam kejadian iti.tidak sangka bila ingat catatan kelender atau tick..tulis dairy baru perasa sakit belkang pinggag tu jer tanda yg aku alami.

Apa nak buat.ye?
Elak makan berais.gas.

Aku suka.menjahit tapi seminggu taklah hadap.apa buat nanti menjahit set up bilik tidur aku.

Make honeymood bila habis haid.buat hari indah buang segala pahit.

Belajar terima hakikat makan asid folik macam biasa.susu baru nak masuk dua kotak nak hiii..suami.makan zink tu balik.sama kena kuat.

Beli apa yang nak beli.macam semalam aku pi beli hiasa cantik isi bilik aku.keh.keh.aku cadang tu la.
Insyallah aku kata sama dia aku ubah susun atur bilik sikit.makna tukar kedudukan perabot.dia ok jer.tapi aku katakan nak buat mungkin lepas.sebulan lebih sebab aku keluarga dan suami jer tak bagi angkat berat.

Tu jelah point aku..hii

Sekarang punya situasi..keluarga belah uami tak tahu keadaan aku.move on apa kita nak buat selagi mampu.ada kudrat janganlah mu panjat tangga nak bunuh diri bagai..aku masih ada ada anak-anak.aku juga amik kata semangat dari doc yang kata doc siva kata aku masih muda haa.isteri doc pengganti siap kata wife saya 34 baru dapat baby.teruskan usaha u. Aku kutip kata semangat dari doc lelaki scan perut aku.pada awal doc pompuan tp.masa.dia scan x jumpa apa2 itu panggil doc llki.yang aku kata sebelum balik dia bagi kata akhir cuba lagi ya puan jangan putus asa.itu cukup bagi aku kedepan.

Ater ko nak org bagi kata semangat apa.bg aku.walau cuma.kata2 memadai..lepas ini aku usahakan lebih baik dari sebelum ini bersama suami.anak-anak seakan memahani.walau si.adik nakal lain semacam.

Pada yang mengalami nasib yang sama seperti aku harap kalian sabar.pada mom berapa week tu bertahan and bersyukur andai anda dapat teruskan weeks yang seterusnya.moga hingga ke 9 bulan dalam keadaan baik dan permudhkan segala urusan.doakan kami akan sama juga perjalanannya macam kalian.

Sesungguhnya aku benar-benar kepingan teringin untuk hamil.keterujaan aku kuburkan dalam hati pupuk rasa sabar utk mennanti hari bakal tiba walaupun jauh sudut hati bila aku pun sendiri tidak pasti.akan lahir sinar baharu utk kami sekeluarga.

Amin.

Comments