haid berpanjangan hamil 4 minggu

Salam..
5.10.2018 haid berpanjangan bermula.aku rasa awal sangat sebab bulan 9 haid aku  jatuh pada hari 10hb 9 2018 last habis 15hb 09 2018. Jadi aku jangka normallah.pasal apa asal haid mai sebulan sekali oklah.bagi sedapkan omongan dalam hati hii..

Haid berpanjangan dari 5hb 10 sampilah ia berlangsung pada 8hb.. aku kira eh lebih dari 6 hari.mula rasa tidak sedap hati.malam itu cek air kencing.mana tidak mula haid keluar biasa normal sikit demi sedikit..kemudian beberapa hari ketul darah.dan haid ada dengan tidak sahaja.mahu mahu mandi bersihkan diri sebab haid keluar tanpa henti.

Doc siva kata cuba buat ujian air kencing.sebelum itu ada tanya haid aku sebelum-sebelum ini pernahkah aku alami situasi haid berpanjangan ..aku kata tidak selain pernah gunakan implon dulu..haid berpanjangan.

Ermm...dup.dup jantung berdegup deras sangat-sangat.serius sebelum ini tidak begini..sambil tunggu keputusan.hati ini bampur baur.3 hari sebelum ada mai klinik tapi atas masalah batuk-batuk tidak hanti,demam on off panas sejuk seram..selsema..kahak.sesekali aku di sering migren..paling lama tahun ini pecah rekod sampi dua hari munir tak satu hari suntuk.tapi.kadag pening-pening.time malam mulalah badan sejuk seram.malam.wajib tidurnya pakai stokin hiii..

Jeng..jeng..double line..alhamdulillah.aku cek sorang diri suami dan anak luar mesti terkejut.aku tak jangka sama sekali. Doc minta buat scan. Doc siva punya wife scan perut.sebelum dia tanya sejarah haid aku sebelum dan selepas..baru scan.

Hamil 4 minggu!



Hamil 4 minggu. Aku tergamam itu scan nampak kecil saiz embrio lagi.so tak adalah nampak seketol tiba-tiba baby besar. Permudahkanlah  hamil 4 minggu sehingga 9 bulan.amin.

Ikutkan hari ini aku scan kali ke dua. Hati berdebar-dabar.harap semua dalam keadaan baik.amin.doakan aku dan dia dalam ini dalam keadaan baik dan sihat ya.

Comments