Kehamilan 6 minggu dan simptom

Salam..
Kehamilan 6 minggu dan simptom.Aku menekan perkataan lagi..sebagai blog umpama dairy harian..aku rasa badan pada waktu pagi bertenaga.lepas dari jam 10tengahari memasak mula lemah longlai.

Kehamilan 6 minggu dan simptom Kini..aku bersandar atas katil..bantal.empok alas ke belakang badan itulah limit kehidupan sejak tahu aku hamil.


Barut bayi




Sebelum aku lepas masak 9pagi aku dah lari bilik jahit siap oder barut..babynest..selimut bayi.menjahit apa yang aku suka.tapi aku cuba tak boleh ..tidak berupaya..

Hari ini kaki lenguh.dua hari sebelum itu pinggang belah kanan sakit. Allah.Kehamilan 6 minggu dan simptom sabar dan nikmat sebabku tahu semua orang tak izinkan tuhan untuk melaluinya.aki doakan insan luar sana cepat hamil dan beri kesihatan baik.

Comments