Pengalaman Gugur 6 minggu Dan Cara Berpantang

Salam.
Pengalaman Gugur 6 minggu Dan Cara Berpantang hari lebih masa aku up lebih sikit entri.lepas masak google keguguran baru masuk 7 minggu apa perlu buat. Sebelum ada selitkan sumber pa&ma.allah x dapat muat naik pula.

Moh aku ringkaskan.katanya 12 minggu gugur wajib cuci dalam rahim takut ada darah kotor keluar boleh jadi kuman jangkitan pada masa akan datang.yang itu korang kenelah pantang cara 44 hari huhu.jika tidak cecah 12 minggu gugur kene patang dalak sebulan paling lama cepat 2 minggu.tapi bagi aku sebulan kot.mahu 2 week sebab ada ibu kerjakan sebab rata2 doc akan bagi mc 2 minggu sebab keguguran.untuk bersama dalam sebulanlah huhu.

Gambar atas aku duduk luar.pakai stokin.sb suami tgh betulkan area dekat atas bumbung.kata tgok tv siaran ok ke tak.aku teriak sama ank tv ok tak.mjur tak lama.

 Pengalaman Gugur 6 minggu Dan Cara Berpantang aku punya keguguran baru nak masuk 7 minggu.pagi genap masuk 7 week tapi ia gugur.lemah satu badan. Bagi situasi gugur ni badan sentisa kena sentiasa dalam keadaan panas.Menurut kata pa&ma secara ringkas aku faham kita boleh makan lada hitam untuk panaskan badan.selalu bagi badan berpeluh.elak makanan sejuk berais.jika ibu lepas bersalin tak galak amik lada hitam sebab takut baby kuningkan.kita tiada baby lepas gugur wajib badan sentisa keluar peluh.boleh makan lada hitam jika suka.elak ikan juga makan ikan2 tertentu ada unsur angin makanan dan sebagainya.

Berjalan ada batas tak boleh lincah.elak angkat barang berat.mkn sayur hijau.ada masa bertungku atau berurut baiki rahim lemah.banyak muhasabah diri pasagan tolak ansur ringan tangan membantu isteri.

Saya sekarang baru berstokin.masih teruskan minum susu anmum.tu lepas gugur baru saya buka kotak.dah tak rezrki tak akan buang jadi teruskan minum susu anmum bila habis saya bercadang minum susu biasa.Ambil asid folik makan berterusan.elakkan minum caffen.

Nanti kalau ada menarik aku up entri sini.
#aku pi keluar rumah memang pakai stokin.ni bila gugur kene pakai dalam rumah.Doakan aku kuat yea gays🤗Pengalaman Gugur 6 minggu Dan Cara Berpantang

Comments