Pengalaman Hamil Keluar Warna Cokelat Dan Sakit Pinggang Lenguh Kaki

Salam..
Pengalaman hamil keluar warna cokelat dan sakit pinggang lenguh kaki..Lepas sahaja masak aku bersiap untuk menjahit. Aku rancang nak kahit sarong bantal emak tapi berfikir kembali kain aku hantar untuk jahit tepi semalam sudah di tinggalkan kedai jahit. Kain yang aku hantar itu untuk redan keliling bantal sarong. Allah tertangguh lagi.

Pengalaman hamil keluar warna cokelat dan sakit pinggang lenguh kaki lepas 12.00 tengahari. Pertengahan menjahit sarung kerusi.. cuaklah juga..dalam keterpaksaan aku habiskan jahitan dan berselawat istifar tanoa henti dari saat aku menjahit hingga siap lapan helai sarong kerusi.Alhamdulillah siap..masa menjahit kain ..mesin tak meragam..



Pengalaman hamil keluar warna cokelat. Doktor ada bagi ubat..lihat entri lepas..Aku masih berharap darah akan berhenti. Tapi sikit2 sahaja masa lap atas tisu. Saat itu pulalah rumah mavam tongkang pecah. Biasalah bila hadap jahit sure ruang tamu sepah merata. Bila kita ada ruang tamu depa lari sepah cerok lain pula. Anak- anak tiga tahun lebih memang lasak..dok menyepah.

Pagi semalam 1 sakit pinggang lenguh kaki..tidur tidak lena resah kiri dan kanan. Selalu lenguh sakit pinggang waktu siang. Dugaan sungguh.

Aku sapu rumah dan bilik terua duduk sandar atas katil sambil menaip entri menggunakan hp. Beginilah saat laptop tiada. Sebab rosak.

Keluar tanda cokelat lepas rehat..dan rehat.apa keadaan sekalipun aku akan update.Pengalaman hamil keluar warna cokelat bila hati bercampur bair hanya Allah yang tahu..yang mengalaminya sahaja akan ketahui..moga aku alami dan kalian merasai bertabahlah kita bersama harungi semua dugaan ini. Insyallah.

Comments