Aku suka homemade resepi mudah gila roti canai frozen endiri

Salam..
Aku suka homemade resepi mudah gila roti canai  frozen sendiri . Entahlah berapa kali aku buat roti canai ini aku tidak pasti. Apa yang menjadi keutamaan roti canai ni salah satu makanan kegemaran kami sekeluarga.


Roti canai frozen kataku..aku rupa bentuk dia tak sama macam di kedai maka itu aku berani katakan roti canai homemade sendiri guna versi lenggok ikut suka aku haa😄🤭🤭

Aku suka homemade resepi mudah gila roti canai frozen sendiri. Ini sebahagian dari kerja merotinya..Siap buat goreng separuh masak..


Siap makan dengan kuah kari ayam, daging or kari sardin. Jika ada sambal atau kuah masak tumia asam aku lagi lahaju makan hii.


Selalunya aku akan dapat buat dalam dua puluh tiga biji atai lebih. Stok ini selalu 3 minggu sahaja lepas itu akan licin.

Aku suka homemade resepi mudah gila roti canai frozen sendiri .

Comments