Ayam rose resepi turun-temurun vs anak

Salam.
Ayam rose resepi turun-temurun vs anak. Sambil menunggu iron stemer ini d panaskan maka posting ini sempat update lagi😏.

Ini adalah makanan kegemaran si adik. Jadinya melihat gelagat dia dah mencecah empat tahu dan petah berkata felat sikit memaksa entri ini di cetuskan sebagai kenang-kenangan di hari muka😄.


Ia ayam biasa perapan ayam selama dua hari. Menjadi igauan aku kalau buat jer resepi ini masuk ayam dalam oven bila bau tu keluar ia ingatkan pada aku..pertama kali mak aku larang  beli ayam goreng atau rangka ayam di pasar malam...katanya membazir. Tapi jika beli ayam sahaja dan masak di rumah hukumnya di benarkan🤭😅.



Makanya anak-anak tidak di sabitkan sebarang kesalahan. Tapi..tapi andai kata ada beli ayam siap goreng dari pasar malam siaplah mak akan bising satu dua hari. Bab ayah diam jer selalunya ia tak masuk campur tapi ada ayam dr sana di beli ayah tetap makan jer..haaaa😄😄😗😃.

Mari belanja gambar dari si adik..Ayam rose resepi turun-temurun vs anak. Kita pula nak makan amik bahagian peha dia pula numpang sekaki lagi.sabo jo loh😄🤭🤭.






Ayam rose resepi turun-temurun vs anak👶🙅‍♀️😊.alhamdulillah.anak gemar makan dengan jayanya.

Comments