Beli online shoping baju maxi tali halus from facebook myfashion shoppe dan alter sendiri bajunya

Salam.
Beli online shoping baju maxi tali halus from facebook myfashion shoppe dan alter sendiri bajunya. 5hb juali 2019 aku dah dapat baju yang di hoder dari laman sensawang fecebook. Dema kata baju maxi tali halus. Aku rasa baju mini maxi oklah tu mana-mana ok jer😏.


Biasalah jika tuan badan rendah sah daoat baju saiz labuh yakmat. Maka dengan gigihnya aku ukur..gariskan, potongkan, jahit tepi halus dan jahit seperti biasa.

Siapkan garis berapa inci mahu d potong😏

😃 setel motong kainnya..

Seterusnya sis..


Mari jahit halus😗


Yey🍭🍭🍭

Siap ketiga-tiga baju alter maxi tali halus


Cadang nak guna untuk hari pembukaan tpwer adik suami di Grik tapi dok buring kebetulan jemaat semalam suami cuti ayuh aku melaram depan dia gagaagaa..😍😍😏. Dapat pahalakan 😄❤.


Beli online shoping baju maxi tali halus from facebook myfashion shoppe dan alter sendiri bajunya. Marilah aku belanja sekeping ja gambar. Biasalah orang adam lau amik.gamnar terabur tak ada seni tak sempat pose senyum manja dia dah meleju snap. Jadi aku kene belajau sedikit rela..redha dg apa pic apa.cara dia amik.sklipun.ahak..mujur ada bukti ada gambar oklah tu.

Picnya mana? 
Tunggu...di Taman mainan kanak-kanak eh🤭

Kene bergaya haaaa..tak kira masa itu demi menjaga penampilan diri dan keyakinan sendiri🌷🌷Beli online shoping baju maxi tali halus from facebook myfashion shoppe dan alter sendiri bajunya🙅‍♀️

Comments