Cara jahit sarung bantal comel cahayasurihatiku mudah dan cantik

Salam..

Cara jahit sarung bantal comel cahayasurihatiku mudah cantik. Aku bikin pada tanggal 18hb julai 2018. Hakikatnya jahit sarung bantal bayi.



Lepas habis berpantang anak pertama mak aku cepat ajar cara jahit bantal dewasa kanak-kanak berumur 4 ke 5 tahun macam itu. Kiranya jahit bantal busuklah ni hii.

Cara jahit sarung bantal comel cahayasurihatiku mudah cantik. Masa mak aku ajar tu aku rasa terlalu cepat aku lambat nau nak pick up line haaa🤭🤭 tengok dan tanya sikat hal mana aku rasa perlu. Sampainya di Perak aku peraplah ilmu itu walaupun mak ada bagi aku sempel jahitan bantal yang sudah siap di jahit. Tapi dia tetap buatkan bantal busuk untuk cucunya. Ada dalam 4 buah bantal tidur dia buatkan. Banyakkan.



Selang berapa tahun aku dirikan blog status  berbayar..aku mula terfikir untuk menjahit kembali. Memandagkan bntal busuk anak aku itu insertnya kekabu. Alahai lunyai kerjakan dek muntah..seret atas lantai dari ruang tamu ke dapur huuu..sah baunya kepam-kepam. Dari isinya gebu terus kempes haaa🤭😯😄😅.

Maka aku buat berapa bijik. Dan sehari sebelum 18hb julai kakak nak mai aku buat jadi dapatlah beberapa bijik seperti gambaran di bawah ini.😊




Kerna tidak tahan aku cubalah buka balik jahitan kain mula mak aku ajarkan. Akhirnya berjaya. Dalam telefon ini kira sarung bantal yang sukses telah aku kira aku dah ada kepandaian buat dan berani amik oder.


Tunggulah next posting..😅

Alhamdulillah.Cara jahit sarung bantal comel cahayasurihatiku mudah cantik..ada yang ukang oder taw🤭🤭❤❤







Comments