Homemade beg Drawstring Bag / Beg Bunjut / Beg Uncang

Salam..
Homemade Drawstring Bag / Beg Bunjut / Beg Uncang. Kisah ini akan bermula..



Sat..urm..benarnya ini adalah gambar lama tahun lepas punya cerita tapi aku sudahkan image lama dulu kemudia selesai image lama yang sedia ada dalam telefon bimbit barukah aku akan kisahkan perkara yang baharu.

 Yeap..sekian lama aku menyepi ini perkara yang aku hadap selesap entri terbitakn keguguran hujung tahun lepas. Serius aku banyak habiskan masa menjahit. Apa yang aku nak jahit semua akan aku masukkan dalam blog ini satu persatu..jadi aku tak akan adjust masa atau tahun..kerna itu jika korang persan dalam sehari ada dua atau tiga entri aku terbitkan..

Gambar Homemade Drawstring Bag / Beg Bunjut / Beg Uncang

Selesai gambara lama akan ada perkara indag ingin aku kongsikan.Tapi bukan sekarang..mungkin dalam beberapa belas atau pukuh entri baru aku kisahkan. Insyallah jika kdaan aku baik dan lancar aku akan taip dan susun entri supaya mudah korang pembaca tahu perjalanan kehidupan aku yang hanya biasa-biasa.

Homemade Drawstring Bag / Beg Bunjut / Beg Uncang. 27/11/2018 buat beg galas bertali ini. Sebab aku teringat zaman sekolah menengah tingkatan 4 dan 5 inilah rupanya beg yang aku pakai. Tapi masa itu beg warna dan talinya hitam.Gambarnya pula spiderman. Aku rasa itulah beg yang paling mirah aku pakai untuk ke sekolah menengah.





Beg galas bertali ini a.k.a  Homemade Drawstring Bag / Beg Bunjut / Beg Uncang si kakak yang nak. Katanya untuk di bawa mengaji. Yakan sahajalah.

Homemade Drawstring Bag / Beg Bunjut / Beg Uncang
Sekian😃

Comments