Komplain astro sungguh! Yey dapat piring kelabunya

Salam..
Komplain astro sungguh! Yey dapat piring kelabunya. Haaa..kau rasa apa yang aku nak buat aduan sangat..tersangat itu hiii..cer..kesah cara nak apply astro. Astro ada masalah dengan pelanggan tetap ke? Astro menipu ke? Astro perkhidmatannyan kurang bagus.



Hemtahlah..
Mana-mana perkhidmatan kita akan guna pakai mula sahaja akan dalam keadaan baik lama-kelamaan mungkin akan ada timbul salah faham hatta ko beli rumah sekalipun nasibnya baik rumah kau duduk sembilan tahun ia tak akan retak..lalau rumah tak cecah dua tahun dan nampak bocor atap..sistem pengaliran air tak bagus itu inikan..at simple kalau beli barang kedai tak akan adnya barang akab tahan lasak sure akan sedikit sebanyak rosak.manalah ada oranf jual barang sekali pakai itulah tahab sepanjang hayat lau begitu tutuo kedailah tauke kilang..end tak akan adanya sistem upgrade telefon semakin lama makin pintarkan 

Komplain astro sungguh! Yey dapat piring kelabunya. Pertama kali astro di pasang agak teruja. Tapi aku bukan yang jenis suka tengok tv. Paling busuk pun akan buka tv 3 sekitar jam 3petang ke 4 petang.itu jalah time table aku. Yang lain punya sesi pagi buta 6 siap mandi solat subuh aku dh ke dapur. Siap menu pagi..siap menu tengahari aku masak pagi2 itu..sampailah sarapan teman annak sarapan 6.45 pagi..teman suami makan 7 pagi hingga jam 8pg aku kemas rumah dan layan anak. 


time ada meja makan akan sambung tunggu makan tengahari jam 12 ke 1.30 cam tu.lepas 9pagi ke 12 tengahari aku leka dengan menjahit hii.



Jadi kata ye ke..ya..tu apa yg aku posting semua hasil kerja tanganku. Kalau 7 malam aku jarang tengok tv3 ke tv 2 ke..malaslah tengok.kalau aku buoa kejap je pastu dak tak tengok huu. Tapi hujung minggu melayan tamil best gak haaa..

..moga2 ada astro dak kita keluar rumah dok dalam umh jer yer..Komplain astro sungguh! Yey dapat piring kelabunya.

Comments