Pengalaman review bsp, tekana darah, berat turun masa hamil by Cahayasurihatiku

Salam.
Pengalaman review bsp, tekana darah, berat turun masa hamil by Cahayasurihatiku. Isnin telah tiba..Hari ahad sudah buat bsp jadi hari ini kene buat review oleh doc..sudah genap sebulan setiap minggu kene pi kk untuk amik tekanan darah.



Oh tak!aku sangkut satu  masalah lagi di mana jururawat itu perasan berat aku turunlah pula. Macamlah aku kata entri sebelum ini berat naik satu kg ke 3 kg mereka akan amik peduli haaa😄🤭🤭.

Jadi jangan rasa kepelikan itu sebab aku dah katakan pada entri yang lalu hoooo.. alhamdulillah nampak gaya sekarang bsp doktor kata normal ok tiada tinggi ke apa. Tapi aku redha  dia suruh aku buat bsp seminggu lagi. Hadoi dia sua jawapan itu nak buat lagi ke ujian bsp pada doc melayu.cepat sahaja doc melayu tu kata ulang jer. Gerrr..ramlah..blh.begang jer..ko rasa? Ingatkan kene buat 2 week lagi. Tapi tak apalah ni bru buat kene hadap bsp ahad ni lagi..sababarlah weii.

Pengalaman review bsp, tekana darah, berat turun masa hamil by Cahayasurihatiku. Tekanan darah.. aku kene ambil setiap minggu itu cantik. Makna aku tak perlu berulang-alik lagi.lega.alhamdulillah.



Dah jom balik..kepala ibu fening bab bsp tu lgi..


Pengalaman review bsp, tekana darah, berat turun masa hamil by Cahayasurihatiku. Selesai. Doakan aku dan bayi dalam keadaan baik ya..itulah sahaja untuk rumusan sedikit harini. Lain itu cek kehamilan sahaja biasa semuanya ok. Harap..smua berjalan mudah..

Insyallah next entri Pengalaman hamil kesan suntikan kancing gigi. Entri ni aku akan buat berasingan. Dah kene suntik ni..nak tahu apa kesan dia..tunggu aku akan kupaskan apa yang aku almai..

Comments