Pengalaman review Lazz susu kurma kambing minuman kehamilan atasi low hb pantas!

Salam..
Pengalaman review lazz susu kurma kambing minuman kehamilan atasi low hb pantas! Perasa kurma harap tak manis tapi boleh telan dan habiskan dengan jayanya. Amin. Itulah pertama kali dalam kotak fikiran berharap minuman ini tidak sama seperti minuman susu yang peck pasture dalam botol serba tinggi dan cantik ilustrinya itu..

Ada banyak iklan dalam facebook aku tentang susu kambing. Pelbagai jenama, perasa dan juga harga yang berbeza-beza mengikut kemampuan korang.



Pengalaman minum susu kambing.

Aku pernah beli susu kambing wildan itu lupa berapa harga dia dan aku tak pernah nak rasa..masa beli untuk anak aku nombor dua sebab kata kakak suami bayi lelakinya selalu berkahak bila berikan susu kambing ikut sukatan bayinya sembuh dan bebas dari batuk berkahak dan lelah. Ia perlu konsisten. Kemudian aku beli susu wildan tu dan bagi kepada anak. Alahamdulillah kahak anak langsung sudah tiada.

Sebelum ini aku ada minum susu hi goat untuk rancang kehamilan yang itu terasa hamis sedikit. Minum dalan keadaan panas suam ok tapi kalau sejuk semacam serius tekak aku payau.loya.

Pengalaman review lazz susu kurma kambing minuman kehamilan atasi low hb pantas!





Review lazz susu kambing kehamilan terbaik:-

  1. Susu dua kali aku minum pagi tadi aku letak tiga senduk air panas sedit bagi sebati campur dengan ais. Serius sedap tak rasa pun yang aku tengah minum perasa kurma dan ia adalah susu kambing tiada hamis dan loya.
  2. Harga lazz susu kambing murah. Jika pasaran mereka akan jual pada pelanggan rm47.00 sekotak. Tapi aku beli lebih jadi minta tawaran rm43.00 sekotak. Oklah itu. Untuk apa serius untuk kehamilan aku ni.

  3. Alhamdulillah bila minum pagi tadi result bacaan hb aku 4.3. Tapi ingat bukan kerna susu semata-mata aku juga fokus pada makanan hijau dan buah-buahan juga.
Apa jua pilihan korang pastikan belian yang asli, sebelum beli lihat tarikh luput dahulu dan beli ikut berapa budget yang korang hadkan. Barulah barang korang dapat berbaloi dan dapat minum setiap hari itulah bestkan. 

Aku insyallah akan teruskan minuman ini hingga ke hujung kehamilan.doakan aku dan bayi dalam sihat hendaknya.aminPengalaman review lazz susu kurma kambing minuman kehamilan atasi low hb pantas!

Comments