Review bsp/gdm on diet kehamilan ke 4.

Salam..
Pagi indah Review bsp/gdm on diet kehamilan ke 4. alhamdulillah sihat cuma sedikit penat ekoran dari balik rumah mertua dengan pembukaan tpwer di grik, ahadnya pula masak dan makan bersama keluarga mertua plus dengan puasa, cucuk dan makan hingga jam 9 malam serius buat badan sedikit lelah..

Leka melihat telefon..

Tunggu giliran dup..dap hati berdebar
...dalam hati berkata apa agaknya respon dr doc india itu nanti huu..

 Review bsp/gdm on diet kehamilan ke 4..  jam 8.14pagi sampai ke kk.tapi kali ini agak lewat untuk berjumpa dengan doc sebab pertangahan jam 9.30 ada kes kecemasan berlaku di dalam klinik desa. Itu habis dalam jam 10 lebih.

Keluar dari kk..

tapau lauk.tak larat nak masak sebab keletihan puasa on off dan esok review dr doc rasanya hari tu tak cukup nafas..
Tunggu orang..

Review bsp/gdm on diet kehamilan ke 4. Doc kata time aku amio bacaan dah ok. Bsp aku normal dan aku memang tak ada kencing manis cuma dia kata lagi tiga minggu akan datang barulah aku mula bsp kembali. Lega kao...

Apa bsp/gdm perkara akan di lalui hingga ke penghujung kehamilan.bertabahlah hati.. harap dengab hb mudah low dapat maintain bacaan sehabis baik boleh. Doc bagi semangat dan kata penguat untuk bsp ini..aku pula rasa lega sedikit selesa..jiia ini perlu di harungi harap semua berjalan dengan lancar dan mudah.amin❤❤❤❤

 Review bsp/gdm on diet kehamilan ke 4.  Moga lepas ini urusan kehadapan kami di mudahkan.

Comments