Savoon magic review cahayasurihatiku

Salam..
Savoon magic review cahayasurihatiku. Sykur aku dapat juga mencuba savoon magic.

Memandangkan harga sabun serbuk pencuci savoon magic murah 1kg rm18.00 makanya aku borang sekali dua lahh😃.

 Percubaan pertamalah mesti terujakan.

Mula-mula aku berhajat nak basuh saki-baki kotoran kain pemegang kat dapur itu. Percubaan ini agak cuak juga heisy boleh percaya ker 😏. Yelah sebab rata-rata yang mencubanya  berjaya menaggalkan kotoran kesan degil katanya berminyak, karat, hitam yang legam itu kembali kepada keadaan asal! Wow! Wow! Wow!  Biar betul😯.

Ia sungguh ajaib❤❤❤❤

  1. Aku sediakan dua senduk savoon magic dan curahkan air panas ke dalam dua ke tiga jug. Jug yang aku pakai ni jug elektik 1.6 liter haaa..
  2. Pastu aku rendamkanlah aku punya kain pemegang panas dan juga kain bentuk empat segi itu dalam baldi warna kelabu.

Sebelum..





Mahunya dua hari aku biarkan sebabnya keadaan kesihatan aku kurang baik. Makan harinilah aku rajin mendobi apa yang telah di tangguhkan sekian lama haaa..🤭😃haa buruknya sikap aku tu😅

Selepas..

Traaaa😊😍😍😍


Hasil selepas ujian rendaman dijalankan:-


  • Keadaan hadapan dan belakang kain pemegang ini secara keseluruhannya bersih seperti baru di beli.
  • Kotoran sisa minyak hitam semuanya berjaya dintanggalkan dengan mudah.


Warna dan corak nampak lebih terang dan bersih.

Setiap rumah wajib ada savoon magic:-
  1. Masa lebih jimat tidak perlu menyental, memberus terlalu lama hanya rendam sehari semua kotoran akan tertanggal.
  2. Kerja rumah lebih mudah dan cepat. Pasti kita boleh beralih arah pada tugasan yang lain. Masa untuk bersama keluarga lebih lama.

Selamat mencuba🌷🌷

Comments