Set babynets kekabu 100 cantik bayi tidur lebih lena

Salam..

Set babynets kekabu 100 cantik bayi tidur lebih lena. Yeap ini berlalu sejak setahun lebih yang lalu.alhamdulillah ada sahaja jiran tertangga, sahabat andai, kawan sekolah menengah, sahabat kolej oder.



Bersyukur cara buat babynets ini pada mulanya untuk suka-suka sahaja.tapi bila aku sudah muat naik status ini di whup ada pula kawan berani nak oder. Padahal aku baru jer pertama kali membuatnya..



Insyallah jika izinkan Allah ini tahun ke dua aku buat babynets 100% kekabu. Babynets aku full kekabu tiada mix dengan span ke..fiber ker no!no!  So harga agak mahal.tapi jika kamu mahu murah tapi still 100% boleh sahaja.

Mengapa babynest ni buat full kekabu dan cotton?
Ikut pengalaman kekabu buat bantal sejuk yakmat apa lagi jadikan set bayi baru lahir ke umur 8 bulan ok sahaja.buat bayi tidur lena dan lebih lama.kalau hujan sahlah bayi tidur dengan lebih nyenyak.material kekabu lembut dan buat pengguna lebih nyaman maka hairanlah orang zaman dahuli lebih suka material ini kerana sifat EMPUK dan tak sakit badan tapi lebih selesa❤❤.



Mengapa babynest ini tidak buat menggunakan bahan fiber,banting dan lain-lain?
Boleh sahaja buat pada material itu tapi babynest anda akan kelihatan kejung. Ya tak nampak terletak. Walaupun material ini kita boleh basuh tanpa membuka babynest tapi buat babynets jadi semakin mengecut jika ia kerap di basuh malah akan memburukkan keadaan bahan materil yang kurang bagus contoh penggunaan insert fiber tu boleh mengeluarkan jejalur putih di permukaan babynest bayi anda.Bahkan materil ini tidak sesuai bayi ada kerengsana kulit.bayi ada ruam.gatal-gatal material ini tidak galakkan.Malah akan buat belakang badan bayi berpeluh dan tidak dapat bernafas dengan sempurna.



Mahu babynest murah atau kos sederhana pm saya di  laman bawah ok. Insyallah hajat mom untuk babynest akan tercapai👌🏽😊.

Set babynets kekabu 100 cantik bayi tidur lebih lena. Untuk berminat hantar email ke ummuainni@gmail.com  atau tinggalkan komen anda di bawah❤❤

Comments