Bila bekalan elektrik tiada vs beli barang daiso

Salam..
Bila bekalan elektrik tiada vs beli barang daiso.
Saat aku menerima notis tiada beklan elektrik pada hari rabu 21hb ogos 2019 dari 10.00  ke 6.00 petang. Aku easa aku mahu ke duduk rumah dalam keadaan panas, bekuap dan memenatkan. Tambah keadaan sedang sarat sekarang uh..



Pagi siap sarapan, aku dan anak ikut suami kerja. Kemudian selesai singgah rumah kakak suami. Langkah kaki kanan nasi ayam di jamunya kami hii.alhamdulillah.

Dua set bantal sofa empat segi dapat ambil. Suami hantar aku ke aeon. Lepak sana sampai lebam hooo..

Dapat juga genapkan 4 bijik bantal. 


Ni layan kerenah anak soleh lagi sporting dan baik hati jiwanya. Kiiii🤣🤣😅.





Siap menu maknan tengahari untuk ibunya. Bila nak ambil gambar tengok jelah memek muka dia tu😡.

Jam 3 petang ada menyanyi dan menari..kesahnya dia tak mahu buat tapi duduk dan tengok jer..pas habis si lala nanyi dia bagun dan salam maunpelok jer🤭🤭

Gemau la tuh😁🤣


5 petang aktiviti cari barang dalam bola. Dia joint kot. Dia dapat ini buku lala.. sukanya dia belek dan senyum sahaja.

Aku sempat skodeng . Memandangkan taman permainan sebelah dekat nau dengan daiso jadi aku dah dua kali masuk dalam kedai itu. Ahak🤭🤭🤭😅. Bila bekalan elektrik tiada vs beli barang daiso.


Mula beli 4 perkara jer bakul besi 2, bulatan dan mainan anak.

Sesi kedua memancing lagi tengok kain lave dan kayu. 

Mula dengan anak masa lepas makan  nasi lemak sekitar jam 3.00 petang. Selepas itu aku keluar pi tandas dalam jam 5.30 petang. Kebetulan masa aku keluar ke tandas dia tak mahu ikut jadi adalah pelung aku cuci mata lagi sekali. tadi nak beli tapi tahu jelah ada jer kesah kalau  bawa dia masuk dalam dah nak keluar cepat..cepat bila dah dapat barang yang dia kenan tuh huh😅☺.

Habis lepak sana aku balik. Mahu sampai rumah 10.15malam. Sebab balik dari aeon perot lapar..jadi suami ajak makan kueh tiew banjir pastu baru amik si kakak.

Seronok dapat naik ler tu.artu mai tak ada pula kenderaan  ni..

Serius aku badan lemah, lemau hooo.. nanti aku upkan apa yang aku dah buat dengan barang-barang yang di beli dari daiso ni kans..Bila bekalan elektrik tiada vs beli barang daiso. Wajib tunggu entri akan dahtang hiiee😁😁❤

Comments