Cara buat bakul sampah bilik kanak-kanak tema didi nana dan jojo ker?

Salam.
Cara buat bakul sampah bilik kanak-kanak tema didi nana dan jojo ker? Memanglah anak suka tengok kartun ini.


Terutama kanak-kanak berusia dua tahun ke atas mereka amat gemar animasi kartun Malaysia ini.



Ada tempah hiiii..Cara buat bakul sampah bilik kanak-kanak tema didi nana dan jojo ker? Marilah cuci mata hasil jahitan yang comeh nieh ☺☺

Pandangan sisi atas

Pandagan sis keliling


Keseluruhan..

Alhamdulillah.lau ada berminat dengan hasil jahitam bakul sampah pm saya di facebook on surisurihatiku atau tinggalkan komen. 

Saya lama menjahit lepas habis spm terus ambil.kelas manjahit dan buat part time untuk kraf suka-suka dan jika ada permintaan saya akan buat dan amik oder gak😁💪💪.

Di sana ada pelbagai jenis hasil jahitan saya. Babynest, jahit sarung tilam bayi, barut, selimut, sarung bantal, buat sarung bantal pengantin baharu, quilling craft, alas meja, alas kaki dan lain.

Cara buat bakul sampah bilik kanak-kanak tema didi nana dan jojo ker? Gambaran lain boleh lihat pada posting saya yang lepas..daa

Comments