Diy langsir ala english untuk dapur kecilku dari daiso

Salam..
Diy langsir ala english untuk dapur kecilku dari daiso.
Masih ingat tak barang daiso yang aku beli kelmarin.. nah aku mau tunjukkan caranya bagaimana hiasan ruang mini dapur kecilku dengan hiasan langsir dan kayi dari daiso.


Pada asalnya sebelum ini aku dah siap jahit langsir baharu pada sekitar dua bulan yang lepas. Entri ada tapi kene carilah.

Jadinya masa berjalan aeon itu aku nampak iteam kayu ini sama kain skirtnya rendanya cukup menawan kalbuh. Aku main agak sahajalah harap masa beli nanti kayu muat diameternya nanti. Hope ia kukuh masa siap pasang kainnya nanti.

Jadi aku beli ini..



Dua benda sahaja. Kain lebih kurang satu meter setengah. Insyallah jika ada wang lebih nak tambah satu kain englishnya..jika di izinkan..


Aha..
Diy langsir ala english untuk dapur kecilku dari daiso.Amacam ok tak haaa...oklah. Ini kalau pi kedai langsir mahu duit poket kita jekuar puluh2 huuu..daiso budget rm13.00 korang dah boleh dpat dua benda dan hiasan.


Diy langsir ala english untuk dapur kecilku dari daiso dengan jayanya🙆‍♀️..


Comments