Cara Manual Mudah Pasang Tvars

Salam..
Cara manual mudah pasang tvars. Ini salah satu barang kecil yang aku beli dari kedai orang puteh. Kedai ikea. Aku tak beli barnag besar selalu cari sederhana atau kecil sahaja.

Harga untuj tvars sekitar belasan ringgit. Ini beli beberapa tahun yang sudah. Kali ini baru ada kesempatan untuk memasangnya.

Tvars

Aku tak biasa menggunakannya. Tapi waktu nak memasangnya rasa sungguh teruja dan siap aku berasa sangat gembira. Tapi belum huey lagi sebab lampunya aku masoh tak cari dan beli lag huuu..huušŸ¤£☹



Berpandukan buku panduan cara manual mudah pasang tvars.


Done.

Cara manual mudah pasang lampu ikea tvars.  Aku tak dapat pasang dan ambil gambar sendiri sebab aku punya lampu sudah siap di gam tembak...jadi inilah buku manual yang tunjukkan it
u. 
Insyallah posting akan datang aku nak buat diy lampu tvars kasi cun dan nampak mahalm

Comments