Mudah buat sarung bantal kelabu kaseh, white princes dan romantic red lover

Salam..
Mudah buat sarung bantal kelabu kaseh, white princes dan romantic red lover. Buat sarung bantal kelabu kaseh, white princes dan romantic red loveryang rasa perlu untuk hilangkan kebuntuhan..


White 


Dapatlah beberapa helai sarung bantal idaman hati. Cukup mudah nak buat bila tahu dan biasa ambil tempahan jiran tertangga, sahabat andai..

Romantic Red lover❤❤


Jemu pakai sarung bantal sedia ada apa kata buat warna plain jenis kain terbaik😅 katanya dari ladang kain nagoya hiiii😀😀..

Ada banyak warna pilihan. Jika tengok sepasang rasa nak buat warna lain lagi dan lagi..



Mahunya seminggu ada tujuh hari setiap weeklah tukar warna sarung bantal ya..haa..rakus sungguh. Tapi ini sahaja yang larat dek tuan badan laksanakan dengan jayanya yeee haaak😀!

..erm..kelabu warna pertengahan dan jarang menjadi pilihan tapi kalau guna pakai warna ini tak nampak kusam tapi mengimbagkan warna sedia ada di sekitarnya. Bukan sahaja tak nampak kotor tapi kelabu antara warna doniman mudah match perisi warna putih apa sahaja warna boleh ngam😊

Kerja yang aku buat makan masa 2 jam lah juga tapi hasilnya puas hati semua jahit sendiri. Mudah buat sarung bantal kelabu kaseh, white princes dan romantic red lover. 
Aku suka jahit warna putih asal putih sebab boleh matc dengan lain warna sarung bantal. Seriuskn nampk warna putih jika gabungkan dengan mana warna lain akan naik seri bilik. For kontra ruang itu tampak ceria berseri.


Pada yang berminat bolehlah risik khabar di ruang komen atau fesbook suri surihatiku😅.Mudah buat sarung bantal kelabu kaseh, white princes dan romantic red lover. 

Comments