Persona di timpa malang. Cukuplah dengan kamu!

Salam..
28hb mei 2019..rasa masih segar dari ingatan ini. Aku abadikan di sini. Waktu ini hari raya lagi 2 hari nak bakal menjelang tiba.



Siapa sangka dalam hati tak sedap katakan pada suami hantar kakak ke kelasnya dengan menaiki kereta buka motosikal seperti biasa..



Suami tak banyak bicara dan hantar dalam keadaan baik. kemudian dia mengambil anak dari kelas dan membuat keputusan untuk menggunting rambut bersama dengan anak lelaki. Selepas selesai menggunting rambut dan pergi ke kedai 99 waktu itu ketika nak susur keluar kereta kami bergesel dengan myvi.

Lalu beginilah keadaan keretaku..


Lepas dari kejadian ulang-alik ke bengkel. Owner kedai pula berjaya selesaikan cat semua makan masa sebulan lebih. Hoo..sabar weh.... itulah dia orang melayu punya kerja. Duit dah bayar kerja tangguh. Suami rajin tunggu baru buat selalu ada ja dalih yang di berikan..sabarlah hati kami..memang menguji kesabaran aku dan suami.

Bila siap cat x berapa cantik. Terkilan dengan hasilnya tapi aku redha. Cukuplah sekali hantar kereta baiki dan cat di sini. Ini sebab kereta myvi yang suh hantar sini kami ikut ja. Ingat dia buat cepat, kemas tapi itulah selalu apa yanh jangkakan amat sedih sekali.

Ia akan di kenang sampi bila-bila..

Comments