Review gdm on diet 33 week kali 5 klinik kesihatan

Salam..
Ini rutin harian tiap dua minggu sekali. Pada permulaan minggu hami kerap buat seminggu sekali.  Lepas dari itu dua minggu sekali rasa lega sebab doc tak dapat bacaan bsp aku dengan betul itu plasa buat 1 week sekali. Kali alhamdulillah doc puas hati.

Sempat ambil pic sebelum nak dengar denyutan nadi baby.

Pagi debar nak tunggu review bsp gdn on diet. Berat badan aku ini entah naik atau tidak. Jika berat naik makin galak ler aku ke kk. Harap bacaan berat badan naik pada paras masih normal utnuk ibu yang sarat.. atau pangkal angka sederhana. Bila dah timbang berat badan alhamdulillah berat mantain kata jururawat tak naik sangat pun tapi kurang dari 2kg. Depa tak komen lebih makna ok lah itu.

Tekanan darah sekali ambil paras normal..alhamdulillah.

Mari bergambar dik...si peneman dan pa ibu sllu🎈🎈🍭

Denyutan nadi normal, kedudukan bayi 33 week ceph syukur alhamdulillah.

Lega..amik pic klr dari pintu kk.belah hujung ada tangga ja mari kita bergambar lagi haa..

Doc review kata cuba kekalkan bacaan ini dan berat badan ok jer..gula aku baik tak tinggi tak rendah..apa lagi 2 week lagi dia bagi due date bsp hiii..

Ini paling membahagiankan bila semua dalam paras terkawal. Bukan mudah untuk kawal bacaan gula, bukan senang nak sekat makanan manis buka setiap kali buat bsp ya tapu setiap hari aku kawal mau naik hantu beb!


Alhamdulillah..dah jom balik..hiii

Comments