Caraku buat bantal kepala bayi comel pelbagai bentuk

Salam..
Caraku buat bantal kepala bayi comel pelbagai bentuk. Sekarang aku dah stop menjahit. Aku rasa adalah dalam sebulan lebih huu..kat sini aku kumpulan sebahagiab hasil jahitanku yang tak seberapa sangat.



Alhamdulillah percubaan pertama dan seterusnya ada permintaan. Walaupun aku jahit sekadar untuk mengisi masa lapang, suka-suka dan kerna ada lebihan perca kain terdahulu.



Aku suka bentuk mahkota..lalu aku lakar dan buat dan bentukkan..





Kadang itu sedap buat aku gemar pula melihat awan -gemawan lalu aku pun melakar..menjahitnya dengan penuh kaseh dan sayang..



Caraku buat bantal kepala bayi comel pelbagai bentuk. 
Bentuk karipap ada juga permintaannya sunguhpun bantal karipap baby agak rumit bagiku tapi cuba jugalah..



Ok.sekian untuk hari iniCaraku buat bantal kepala bayi comel pelbagai bentuk. ๐ŸŽˆ๐ŸŽˆ

Comments