Jumpa pakar fetal growth chart

Salam..
Jumpa pakar fetal growth chart. 9.00 pagi sampai ke Hospital Bainun. Biasalah nak dapat parking cukup punya sukar. Kalau dapat rezeki kalau tak kene parking di luar silapnya kene saman la.. serius kereta aku di saman rm40.00 redha jelah beb..

Nombor giliran..tabung isi urin huu..harap semu clear

Mula jam 9.30 pagi mereka ambil details aku..bacaan tekanan darah dan serba sedikit tentang latar belakang sejarah keluarga yang ada kencing manis  dan darah tinggi.

Aku ke tandas siap jururawat kata amik tabung kecil isi air urin nanti. Dalam hati urin ok jer. Amin..

 10.00 tengahari aku scan oleh jururawat pelatih. Dalam jam 12.30 tengahari masuk dalam bilik doktor pakar. Selesai 1.30 tengahari. Katanya kepala bayi kecil tapi eloklah untuk 35 week begitu ngam. Mereka tahu sebab kawal lagi diet aku gdm tu ..mereka kata aku kawal tp biasanya baby besar atau kecil sikit ja...doc kata normal cuma doc perlu pantau dari semasa ke semasa sahaja. Lain kata smua dalam keadaan baik. Cuma 2 week lagi kene datang ke klinik bawah untuk scan sahaja. Halahai..


Orang semua dah balik tinggal 3 orang pesakit jer..


Doc cina lelaki sungguh detail buat kerja. Tulisan doc cantik. Orangnya kavak! Dia serius belek satu demi satu aku punya helaian buku pink. Graf buat ulang berkali2 untuk pastikan ya ke baby kepala saiz kecil. Kata ya tapi tak kecil sangat..lega kau..yang cek perut doc india perempuan kata 35 ok..kene makan macam biasa juga. Katanya lau baby kepala besar pun ada bahaya baby kepala kecil ada bahaya juga. Tu jala kata mereka.

Jumpa pakar fetal growth chart. 
Bahagian ini perlu teliti..pasni next scan lagi..harap 2 week akan mudhkan..

Doc siap tanya ubat apa yang aku ambil. Dia kata kesemuaya rumusaa buku pink dalam keadaan terkawal. Bsp ok sahaja. Tekanan darah aku setakat ni paras normal. Bila kata gitu dalam hati aku smua benda aku kawal.sejak aku sah kene gdm on diet huu

Jumpa pakar fetal growth chart. Alhamdulilah.air kencing dan tekanan darahnaku normal. Lega.syukur...

Comments